Followers

Tuesday, February 2, 2010

102. Rezeki

Posted by Iera at 1:16 PM
Beberapa minggu lepas aku termimpikan sesuatu. Kata mak, itu tandanya sesuatu akan berlaku dlm hidup aku. Tak pasti ia akan dtg dlm bentuk apa, bagaimana dan bila. Bila fikirkan hal tu, aku jadi takut. Bukan aku takut untuk menghadapi dugaan tapi aku takut akan bentuk dugaan yg akan dtg. Minta2lah dijauhkan. Tapi ada sorang kwn aku ckp, mimpi tu tandanya kita akan dpt rezeki..

Khamis tengahari, aku terima call dr kedai motor yg cek utk motor aku yg hilang thn lps tu dh sampai. Alhamdulillah..tengah mamai di tengahari..dpt berita yg tak terduga. Kira setahun jugak la aku request.

Pagi tadi, bila sampai je ofis..HOD srh aku baca company email. Berdebar jugak la..mana tahu, kot2 ada berita buruk. Dan sekali lagi syukur Alhamdulillah.. Email dh keluar BONUS utk last year akan masuk before 10hb ni. Siap byr sekali dgn reduce working 6 month hr tu..

Ini la rezeki yg tak terduga..Rezeki Aina.. Semuanya utk Aina..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea