Followers

Friday, February 19, 2010

114. Aktiviti Hari Ini

Posted by Iera at 11:52 PM
1. Pagi Aina ajak aku ke BM naik bas Rapid. Bkn aku tak nak. Bukan nk menghampakan Aina tp aku dah lama tak naik bas. Jadi mak aku yg bwk. Bkn main seronok, tambah pulak pakai baju Mickey Mouse baru. Lepas je Aina dan mak aku keluar, aku macam biasa la. On9 sambil layan lagu.. Aina dan mak aku balik 2jam selepas tu. Balik dgn beli HP permainan.

2. Dpt jgk aku beli produk muka. Dah lama aku tak boleh nak ke spa tu. Masa tak de langsung. Muka aku dah ada parut jerawat. Walaupun masih tak nampak,lebih baik rawat sekarang. Aku dah guna produk ni sejak 2003 lagi..memang berkesan..dan aku still guna sampai sekarang. Sebab aku memang berpuas hati. Harga, standard la..Mana ada brg murah kan..tapi berbaloi..( Nurin, kalau nak tau, k.iera guna produk ni 2 bln sebelum kahwin..x mengelupas pn..muka bersih, parut jerawat yang hitam pun hilang..kwn2 semua puji...dan yg penting, masa kenduri tu..memang cun..hehe..)

3. Melayan karenah Aina yang tak reti duduk diam..yang tak henti bercakap..ada saja yang nak ditanya dan dibualkan. Pantang dengar lagu, mulalah nak nyanyi..Lagu Saleem yang iklan kat TV tu siap boleh ikut lagi..Aku pun tak tahu..Terhibur sgt bila tengok Aina. Hari semakin berinjak..Aina kian besar..Cepat masa berlalu..

4. Renew roadtax dan Insurans motor. Ikutkan date 26hb tp aku terpaksa renew awal sebab balik keje memang tak sempat nak singgah kedai tu. Pagi, biasalah..memang tak sempat punya.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea