Followers

Thursday, February 18, 2010

111. Aku..

Posted by Iera at 12:20 PM


Letihnya tak terkata..dah sebulan aku keje tanpa henti..Keje demi untuk memenuhi impian sendiri dan Aina. Macam ada sorang kawan aku pernah ckp bila dengar kegilaan Aina sekarang. ‘Kena keje kuat’. Yup, memang betul..Bukan sekadar memenuhi kehendak sekarang tapi untuk sebuah masa depan..Dan Yatie pun pernah berkata, tak sanggup lakukan apa yang sedang aku lakukan sekarang. Bila kita dah set impian tu, kita sanggup lakukan apa saja untuk memenuhinya. Aku dah tak peduli risiko yang akan aku hadapi.

Kak Leha bagitau aku beberapa hari lepas..muka aku kecut dah tak tembam..mata aku sembam..dah nampak lingkaran hitam ( tido lwt..lyn fb..hehe.. ), dah ada garis2 kat tepi hidung..dah tak nampak seri macam sebulan lalu..Kenapa aku siksa diri aku sampai macam tu..( dia cakap macam orang putus cinta..haha..nak putus cinta ape..bercinta pun tak..)

Biarlah dulu perubahan2 ni. Masa dah tak lama. Tinggal beberapa bulan je lagi. Selepas tu aku dah boleh balik macam dulu. Dah boleh tembamkan balik muka aku ni..Sekarang ni aku kena fokus kepada impian aku tu..

2 comments:

Che Adlia said...
This comment has been removed by the author.
Iera said...

Thanks, Adila..:)

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea