Followers

Thursday, January 28, 2010

101. Aina

Posted by Iera at 1:03 PM
Part 1

Aina : Mak..kenapa mak balik lambat?

Aku : Kan ke mak keje..

Aina : Mak selalu balik lambat..Tinggal Na dengan tok..( nada sayu )

Aku : Nak kan nak macam2..tu la mak kena keje..

Aina : Na nak peluk mak..( Aina memeluk aku )

Aku : Sayang anak mak..( memeluk Aina dengan eratnya sambil menahan sebak )

Part 2

Pagi tadi masa aku nak hantar Aina ke rumah pengasuh.

Aina : Petang Na jalan dengan tok

Aku : Pegang tgn tok kuat2 kereta banyak tau..tengok lori tu..kereta..motor..

Aina : Na pegang kuat..tapi kalau Na mati..mak dok dengan tok..

Aku : Ish..jangan cakap macam tu..Aina kan anak mak. Aina tak sayang mak ka? ( Aku sebak menahan airmata )

Aina : Sayang..

Aku : Lain kali jangan cakap macam ni..Mak hanya ada Aina sorang ja..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea