Followers

Saturday, February 6, 2010

104. Keje..keje

Posted by Iera at 1:52 PM


Kelam kabut aku hari Jumaat kelmarin. Mau taknya offismate cuti, dah tu incoming berlambak..mn dgn nk settle issue yg sales request lg..mn dgn nk buat FA..dh tu ada la expedite part urgent lak..rasa tak cukup tgn dibuatnya. Nasib baik, K.Ros tlg buat incoming sama. Tapi hari ni aku tak nangis mcm kelmarin ( Khamis ). Hr tu memang aku nangis tension. Bukan aku tak boleh settle keje sorang tp aku tension dgn sikap org yang tak mau nak bertanggungjawab sama..Bila dah nak cuti, buat keje main2 je..lps kat aku semua. Sedangkan masa aku nak cuti pjg hari tu, aku settle semua keje dulu barulah aku bercuti.Tapi dalam bz keje, aku reply jugak komen2 dr kwn2 kat fb..

Mungkin betul kata org, kita takkan blh nak org jd spt kita dan org pn tak blh nk hrp kita jd seperti mereka. Tapi bukan sekali dua mcm ni dah banyak kali. Aku sj yang pendam perasaan dan menjerut rasa. Sudahnya aku ialah menangis dlm hati..

Mungkin kerana terlalu ghairah mengejar impian, aku sudah dpt rasakan antibiotik bdn ku semakin lemah. Dah terasa sakit sini sana tp aku buat tak tahu saja. Makan pun dah tak selera. Apa pun yang terjadi, aku akan lawan segalanya. Aku pasti apa yg aku impikan akan tercapai. Untk itu, aku harus kuat.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea