Followers

Friday, February 19, 2010

113. Kawan

Posted by Iera at 12:48 PM

Mulai hari ni aku takkan percaya kepada dia lagi. Takkan cerita lagi apa yang sedang dan akan berlaku. Tak kiralah psl family ke, kwn ke..sebab aku dah sedar keadaan yang semakin tegang sekarang adalah kerana dia. Mybe dia ingat aku tak tahu sebab aku diam tapi sebenarnya diam aku kerana aku tak nak bermasam muka dengan sesiapa.

Aku semakin berhati2. Sebab dia yang menjadi api. Aku tak tahu, manusia jenis apa dia tu yang ada hati dan perasaan yang busuk terhadap orang lain. Tak boleh tengok orang lain lebih, tak boleh tengok orang lain berbaik. Dah banyak kali macam ni. Semakin melampau-lampau.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea