Followers

Tuesday, February 9, 2010

106. Aina dan Mickey Mouse

Posted by Iera at 12:33 PM
2,3 hr ni Aina berminat pulak dgn Mickey Mouse. Bukak je ladtop, mesti nk tgk gambar Mickey. Aku terpaksalah save pic Mickey kat folder. Blik keje pulak, siap tanya aku mana baju dan kasut Mickey. Bila ckp tak beli lg, nak nangis. Tapi nasib baik Aina fhm. Bukan tak nak beli tp aku tak sempat lagi nak shopping. Bz sgt2.. Utk aku pun beli yg penting2 je dulu.

Akhirnya aku beli jugak seluar jeans paras lutut Mickey Mouse. Itu pun sebab dah terjumpa kat kedai tu secara kebetulan. Bagi kat Aina terus je dia pakai. Seronok bukan main. Aina kalau dah minat sesuatu dia akan minat habis2an. Pantang jumpa je brand tu, mesti teruja. Dulu Upin dan Ipin. Lps tu Wonder Pet dan Ben 10. Ben 10 yg teruk sekali. Siap complete satu set termasuk jam tangan dan beg. Dah tu bknnya blh beli 1 set je, at least 2,3 set. Kalau x, dia sangup pakai balik bj tu..

Lepas Chinesse New Year ni barulah aku nak shopping utk Aina. Bukan aku nak manjakan Aina dgn mengikut semua kemahuannya ( mcm mak aku selalu kata ) tp dia je lah satu2nya yg aku ada. Hidup aku sekarang hanya utk dia. Aku keje pun utk dia. Apa salahnya kn..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea