Followers

Monday, February 22, 2010

116. Bosan..

Posted by Iera at 12:50 PM


Aku dah bosan dgn situation sekarang. Keadaan telah membuatkan aku semakin feed up. Aku ni macam tak de makna kat sini. Dtg keje cuma buat inspection, handle issue skt..selebihnya dia kaut kat dia semua. Itu dia nak handle, ini dia nak handle..Lepas tu bila keje bertimbun..merungut kononnya dia banyak keje sgt. Tp sebenarnya dia yg 'concer' semua. Sekarang ni dia baik pulak dengan budak receiving tu..bila keje susah, baru terhegeh2 bagi kat aku. Kalau tak reti nak tulis email dalam BI, tau pulak tanya aku..Kalau bukan krn keje, tak ingin aku nak ambik brg yang org dah tak nak..Aku tunggu masa je..Kalau boss complain aku..tau la aku nak bidas nanti..ni boss aku nak cuti maternity lak..Lagi la...

Kalau nak tunjuk kata ada improvement pun, jangan la sampai keje nak kaut semua. Dah nama pun kena buat 2 org..Kalau macam ni baik aku resign je..Buat la sorang2..masa tu baru tau kot, tak de sapa nak buat keje yang susah untuk dia..Kalau cakap pun memang tak guna sebab jenis hati kering, telinga tuli ni..kata pi lah apa pun..

*Bertahan untuk Aina..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea