Followers

Wednesday, August 25, 2010

202. 2 Hero Yang Akan Resign

Posted by Iera at 12:56 PM
Dua orang staff kat company aku akan resign hujung bulan ni. Memang mengejutkan bila Country Manager send out email. Dah la hero yang tak kawin lagi ada dua orang ni saja pun..hehe..


Ni Jeff. Senior BIM Engineering. Handsome guy. Adik aku, Wani admirer kat dia.


Yang ni pulak Boon Kai, Application Engineering. Kira dia satu department dengan aku. Apa-apa pasal technical memang refer kat dia. Aku pun banyak belajar dari dia dan selalu share apa-apa yang member ofis aku buat aku sakit hati.

Depa dapat offer lebih baik dari company lain. Yelah, bila selalu pi customer site..keje ok..attitude ok..dapat la offer yang ok.. Aku? Still setia kat sini..Banyak yang kena belajar lagi..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea