Followers

Friday, August 13, 2010

194. Aina..Aina..

Posted by Iera at 10:17 AM

Masa tengah tunggu waktu berbuka, Aina yang tengah bermain kat dalam bilik datang kat aku. Dia duduk depan aku.

Aina : Mama..mai jari mama..
Aku : Nak buat apa?
Aina : Mai la..
Aku : Sua jari kat dia
Aina : Ni cincin kawin mama..nanti abah bubuh kat mama macam ni lah..( Aina sarung cincin silver aku..dia ambik dalam almari agaknya..)
Aina : Nanti Na suruh abah beli cincin lain..
Aku : Beli yang mahal-mahal tau..macam ni tak mau..( saja usik dia )
Aina : Mama nak kawin dengan abah tak?
Aku : Mmm..tak maulah..
Aina : Abah Na ada kereta..ada duit..
Aku : Tak mau jugak..mama pun ada duit..
Aina : Kawin jugak..( Nak nangis )
Mak aku : Mak dia ni pun..mengaku pi lah..
Aku : Yalah-yalah..
Aina : Nak kawin tak pa.. ( tersenyum puas )

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea