Followers

Wednesday, August 18, 2010

197. The Intruder Thai Film

Posted by Iera at 12:48 PM


Semua family aku layan tengok cerita ni Sabtu lepas, kata mereka best. Aku memang teringin sangat nak tengo cerita ni tapi aku fobia dengan ular . Bila depa dok ulang tengok sangat, aku pun paksakan diri tengok. Tapi sampai je scene yang ada ular, mesti tutup muka dengan bantal. Tak pun, aku peluk Aina. Huh, ngeri..rasa semacam je tengok ular yang banyak tu..

Pada aku, cerita ni memang best. Kalau tak caya, tengoklah..tapi pastikan korang bukan fobia ular macam aku…( aku mula fobia masa pregnant kat Aina..) sebabnya malam tu aku tidur ditemani mimpi ular-ular tu..ngerinya hanya Tuhan yang tahu..nasib baik ular-ular tu tak sentuh aku..kalau tak, mau menjerit dibuatnya..Tapi tulah..mak aku cakap..kalau mimpi ular tu syaitan yang menjelma. Bukannya ada orang nak meminang pun. Ini pun mak aku dengar dari orang yang bijak pandai hal agama..

3 comments:

eynda said...

Mesti best citer tu...tapi betul kalau mimpi ular adalah jelmaan syaitan atau ada orang yg dengki kat kita...hari tu ada ustaz bagi ceramah kat tv pun cakap...

Iera said...

Eynda : Try la tengok..

Anonymous said...

sy tengok citer ular takut..tp bergambar dgn ular x plak takut..haha!

singgah kembali :)

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea