Followers

Wednesday, August 11, 2010

191. Gambar Lama

Posted by Iera at 1:02 PM
Tadi, masa tengah ada customer visit..aku sajalah korek email lama tahun 2008. Kononnya tengah buat keje la..Sekali terjumpa gambar lama ni.


Gambar ni masa aku dan beberapa orang officemate bawak sorang staff Singapore pi Padang Kota dan Night Market Batu Ferringhi.


Yang ni Penang Starwalk 2008. First time join. Tapi dapat jugak habiskan 10km dalam tempoh tak sampai 2 jam..


Celebrate Birthday boss aku..Yang baju biru tahun 2008 jugak. Kuruskan aku time tu...


Yang ni pulak time aku tengah maintain lagi...nampak kan perbezaan..time ni slim la sikit..Masa ni tumpang meja officemate ambik gambar kononnya tengah buat keje. Gambar ni HR yang nak. Tahun 2008 jugak. Ala rindunya nak maintain balik macam ni...
Sekarang ni macam-macam dah buat tapi still tak boleh nak balik macam dulu. Ataukah time tu masih dihurung rasa luka sampai aku kekal ayu dan mungkinkah sekarang dah terlampau bahagia hinggakan 'comel' macam ni...hehe..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea