Followers

Wednesday, August 4, 2010

185. Remove FB

Posted by Iera at 3:17 PM


Aku baru perasan ada sorang member sekolah REMOVE aku dari list friends dia. Aku takkan tersentap tapi hairan jugak aku sebab selama ni aku tak pernah masuk campur apa jua hal dia dan ex wife dia tu. Kalau nak komen pun sekali sekala je, itu pun jika ada perkara yang biasa-biasa saja. Kalau yang over-over tu, aku tak pernah pun komen.

Tak apalah, itu hak masing-masing kan.. Lagipun suatu masa dulu dia pernah bagitau Yus yang aku ni tak layak jadi kawan-kawan depa. Alhamdulillah..aku terima semua ni dengan syukur kerana sekurang-kurangnya aku berdiri teguh di bumi ini bukan di atas sokongan dia. Kebenaran yang dulu menjadikan aku salah dah pun terbongkar dan Yus sendiri dah mengakui bahawa apa yang pernah aku katakan dulu adalah benar. Dan sekurang-kurangnya aku tak pernah berdusta dengan sesiapa pun..

Terima kasih la untuk dia tu..

2 comments:

Murni Alfathunnisa said...

oo,ermmm..paham sudah. tkpe..sabar la..orang tanak kawan..kite takleh paksa...esok2 insyallah..orang tu sedar la..

Unknown said...

takperla I pun pernah kene camtu itu mmg asam garam menjadi blogger tegar ada yang suker ada yang tidak....

beb thanks sbb kasik info pasal Penang tu yer...I really appreciate hehe

by the way kalu free jemput joint my GA yer

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea