Followers

Tuesday, April 12, 2011

282. Apa Nak Jadi Ni..

Posted by Iera at 11:56 PM

Tak boleh nak pejam mata malam ni..Ada 2 perkara sedang bermain kat fikiran..Sebuah kegagalan kecil tapi memalukan dan satu perjuangan yang perlu Iera depani 2 hari lagi..

Tak pernah rasa macam ni..Sebab setiap perkara yang Iera lakukan memang Iera akan buat dengan bersungguh-sungguh dan selalunya tak pernah sekalipun ianya mengecewakan. Tapi hari ni, Iera terpaksa terima hakikat yang Iera dah gagal lakukan perkara itu sedangkan ianya taklah serumit mana pun..Sepanjang hari asyik fikirkan hal ni..

2 hari lagi, Iera perlu berjuang untuk satu perkara penting.. Dah ready tapi takut terkandas macam tadi..Masa cepat sangat sedangkan Iera rasa macam baru semalam je Iera dapat tau hal ni..Apa pun, Iera dah cuba ready yang terbaik..Moga restu mak dan dengan izinNya, Iera dapat lalui dengan tenang..Insyaallah..

Tapi malam ni..tak boleh tidur..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea