Followers

Monday, March 21, 2011

266. Kesihatan

Posted by Iera at 1:28 PM
Dalam masa 3 bulan keje, Iera dah ambik leave 6 hari dan MC 1 hari. Semuanya pasal kesihatan. Sejak kebelakangan ni asyik demam je. Tak Aina, Iera. Antibiotik selalu ambik. Vitamin pun. Tapi pantang orang lain demam, mesti kami dua kena jugak..

Khamis dan Jumaat lepas pun, Iera demam lagi. Walau tak teruk tapi badan ni lemah je. Baring walau tak tidur. Tapi disebabkan Jumaat petang Iera ada hal, terpaksa jugak keluar. Nasib baik masa kat luar tu, tak pening ke apa ke..

Dah baik demam, batuk pulak. Aina pun sama. Harap-harap kami berdua sihat semula. Dah letih asyik demam, batuk, selsema..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea