Followers

Tuesday, March 15, 2011

260. Maafkan..

Posted by Iera at 3:06 PM

Last week, Iera dapat tau yang sorang cousin Iera ada ketumbuhan kat rahim dia. Dah sebesar 4.5cm. Sebab tu still dah setahun lebih kawin, dia belum pregnant dan period tak tentu. Doctor suruh tunggu period bulan ni mai dan kemudian baru boleh buat keputusan nak kena operate ke tak..

Tapi, maafkan Iera. Hati Iera dan perasaan Iera kosong. Tak ada sikit pun rasa kasihan ( buat masa sekarang lah..) bila dengar berita ni. Kejam kan Iera..Tapi itu yang Iera rasa. Sebabnya? Terlalu banyak dia lukakan hati Iera..hati family Iera dan yang terutama hati mak Iera..Bukan dia saja tapi satu family dia..

'Lupakan kecederaan tapi jangan sesekali lupakan kebaikan manusia.'

Ini kata-kata yang bestfriend dia tulis, mybe ditujukan untuk Iera..mybe tak..Tak nafikan kebaikan dia tapi kehancuran hati mak Iera teramat dasyat..Iera tak pernah dengar mak Iera luahkan rasa luka dia sampai macam tu..Dia adalah cousin rapat Iera. Abah dia, adalah adik mak Iera. Tak wajarlah Iera ada perasaan macam tu kat dia tapi Iera tak boleh nak tipu perasaan sendiri..Dan Iera tahu dia pun tak mintak simpati dari Iera.

Yang boleh Iera cakap sekarang HATI IERA DAH KOSONG..PERASAAN DAH MATI UNTUK DIA..MAAFKAN IERA..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea