Followers

Tuesday, January 25, 2011

243. Dia Buat Lagi

Posted by Iera at 12:02 PM


Dia dah start balik dah. Walaupun bukan Iera yang kena tapi Yus dan Yatie. Cukup-cukup la setakat kes dulu. Buat apa la nak cari pasal lagi. Kalau pun duduk sebelah menyebelah, buat tak tahu sudah la kalau tak suka. Ni saja je nak cari pasal. Dah la yang tersenarai follower tu bukannya kenal pun. Buat malu je kat depa..

Umur kita dah 32 tahun 2011 ni,wei..Takkan nak buat perangai macam masa umur 12 tahun kot..Ntah la apa nak jadi..

Bila nak slow talk, letak phone. Siap berlagak lagi.. Siap kait asben-asben..Apa kena la asben-asben dalam kes ni..Ntah la..Malas nak fikir..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea