Followers

Thursday, July 29, 2010

179. Baju Raya??

Posted by Iera at 1:12 PM
Kenapa le tahun ni corak kain semuanya tak berkenan di mata aku. Aku rasa macam semak sangat...Dah la warna ntah apa-apa. Corak untuk baju kurung dan baju kurung moden pun sama. Naik berpinau mata aku. Niat dihati nak beli baju siap dah tapi nampak gayanya kena tempah la jugak.. Nasib baik aku dah pi booking 1 kedai kat BM tu..kira depa tunggu aku hantar kain je..

Sabtu dan Ahad ni kena pulun la carik kain tu..Aduh..tension!!!

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea