Followers

Thursday, October 21, 2010

225. Macam-macam 2

Posted by Iera at 12:24 PM
Iera dapat tau dari seseorang yang member Iera tu ada complain pasal Iera kat bos. Kononnya Iera pun kadang-kadang seolah tak mau bercakap dengan dia. Iera pun tak tau sangat kenapa dia cakap macam tu. Tapi yang Iera hairan kenapa dia babitkan Iera dalam hal ni. Yang kena panggil menghadap bos dia dan kenapa dia dipanggil adalah kerana salah dia sendiri. Lagipun bukan Iera yang complain pasal dia.

Memang betul, adakalanya Iera diam. Bukan bermakna Iera tak mau cakap dengan dia. Adakalanya Iera perlu menyendiri. Perlu concentrate kat keje. Setiap orang ada masalah tersendiri. Kalau berdiam itu lebih baik, baik kita diam supaya orang lain tak terkena tempiasnya. Tapi rupanya dia tak faham. Terus terang cakap, setakat ni masalah kat rumah ke, dengan kawan ke or dengan sesiapa..Iera boleh handle dan tak campur aduk dengan keje tapi dia tidak..Dia selalu bad mood dan perubahan wajah dia tu ketara sangat. Orang ada mata..orang boleh lihat dia tengah happy ke tengah sedih ke..

Selama ni Iera tak pernah complain pun pasal dia kat bos. Tapi hari ni dia complain Iera kat bos. Ok, fine. Iera terima walaupun motif sebenarnya bos jumpa dia kerana dia selalu MC dan kebetulan MC sama dengan bf dia tu..Iera takkan tunduk pada semua ni walaupun Iera terasa macam dia nak jatuhkan Iera. Iera takkan mengalah. Ini cabaran untuk menjadi seorang yang berjaya. Thanks untuk dia..

1 comments:

Aizuddin Hanis said...

xpelah..sabar jer..lumrah dunia...

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea