Followers

Monday, October 11, 2010

217. Oh Anakku..

Posted by Iera at 12:51 PM

Pagi tadi, sewaktu Iera tengah bersiap di depan cermin, Aina tiba-tiba bersuara.

Aina : Mama..mama..mama nak abah baru tak?
Iera : Abah baru? Nak buat apa?
Aina : Mama nak tak?
Iera : Nak..pasal apa? (Saja mengusik)
Aina : Nanti Na tolong carik..Na pun nak abah baru jugak..
Iera : Tu abah Na ada..
Aina : Na tak maulah abah tu dah..Mama mau tak?
Iera : Na nak carik kat mana?
Aina : Ada la..Mau ka dak ni? ( Paksa )
Iera : Yalah-yalah..( Menggeleng kepala )

Aina..Aina..Dia ingat cari abah baru tu macam beli permainan dia kot. Bila jemu yang lama beli yang baru...hehe..Apa pun, dialah penawar..dialah segalanya..Luv u, anak mama..

3 comments:

HonEyBuNNy said...

ala.....comeyynya anak mama neh...

atty's said...

hehhe..cerdik..betui.budak skrg..

p@kcikLie said...

...bole tukar2 ke dik abah tu..jgn ikut org sebarangan dik bahaya tau!...

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea