Followers

Tuesday, October 19, 2010

223. Alhamdulillah..

Posted by Iera at 1:07 PM
Syukur, Wani dah pulih macam biasa..Semuanya berpunca dari sikap manusia yang hasad dengki dengan kejayaan orang lain..Bila nampak bisnes orang maju, mulalah nak jatuhkan orang..Hantar 'benda' tak elok kacau orang..Jadilah manusia yang berwawasan sikit. Bila orang lain berjaya, kita kena bangkit untuk berjalan seiring dengan orang yang berjaya itu. Ini tidak, berkawan dengan jin dan syaitan..

Sekarang, ikhtiar masih diteruskan untuk mengelak sebarang kemungkinan berlaku lagi. Dan Wani pun still bercuti sehingga betul-betul sembuh. Bila Wani dalam keadaan macam tu, Iera dan mak pun terkena tempiasnya jugak. Mana taknya, Iera mula la rasa takut nak ke bilik air..Tengah malam pun dah tak bangun buatkan susu untuk Aina. Bayangkan satu katil tidur 4 orang..Memang la kita hanya patut takutkan Allah..tapi tu lah..perasaan tu tak boleh dikawal..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea