Followers

Thursday, May 27, 2010

152. Satu Keputusan Yang Amat Payah

Posted by Iera at 1:00 PM

Memang susah untuk aku putuskan hal ni walau sebenarnya tak la seberat mana pun. Tapi bila melibatkan soal hati dan perasaan orang lain, kenalah berhati-hati bila bercakap. Perlu ada sopan santun dan bersedia mendengar apa yang orang lain akan jawab nanti.

Beberapa hari jugak aku fikir tapi aku terpaksa jugak suarakan hal ni. Aku faham dan aku mengerti keadaan orang lain tapi kadang-kadang aku terpaksa jugak pentingkan diri sendiri. Aku degilkan hati sedangkan rasa bersalah tu tetap ada. Sebab tu, lepas je aku bagitau terus aku menyepi diri sebab aku tahu hati aku ni terlalu lembut..

Bukan aku tak rasa sedih dengan keadaan orang sekarang..yang berhempas pulas untuk mencapai impian..bukan aku tak nak bagi support tapi aku rasa orang mampu untuk handle semua tu. Lagipun orang tak perlukan aku lagi.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea