Followers

Monday, May 24, 2010

150. Aina

Posted by Iera at 12:47 PM
Aina sibuk nak ke sekolah..Setiap masa asyik bagitau semua orang yang dia nak ke sekolah. Aku dah berbincang dengan mak dan abah Aina pasal sekolah mana yang aku akan hantar tahun depan. Mulanya aku ingat nak hantar kat Tadika Anggerik dan letak Aina full time kat sana terus..tapi fikir balik, kesian pulak kat tok mengasuh Aina sekarang.. Depa hanya harapkan duit mengasuh yang aku bagi sekarang untuk back up hidup depa..So, aku dah buat keputusan untuk hantar tadika biasa je..tak pasti lagi samada KEMAS atau Perpaduan..

Lagipun, mak tak berapa setuju aku hantar kat Tadika Anggerik tu. Bukan apa, jauh sikit dari rumah aku. Buatnya hujan ke susah la nanti aku nak ambik atau hantar Aina dengan motorsikal je ( ni je yang aku mampu sekarang..). So, kenalah dengar cakap mak kan..

Sekarang ni, aku tengah ajar Aina menulis dan membaca..Alhamdulillah, Aina dah boleh buat semua tu. Satu perkara yang aku nampak ketara kat Aina sekarang, Aina suka melukis gambar orang. Mungkin terikut-ikut aku sebab aku selalu jugak melukis dari dulu sampai sekarang..Masa pregnantkan Aina dulu pun, aku kerap jugak melukis..

2 comments:

saya said...

hello..jalan2 terjumpa blog ni. menarik ye terumatam kisah aina. wahh..dah teringin sangat nak ke sekolah bagusnya. have a nice day.

Iera said...

terima kasih sbb sudi singgah..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea