Followers

Monday, May 24, 2010

149. Flu & Fever

Posted by Iera at 11:49 AM
Tiba-tiba Jumaat hari tu kena attacked dengan flu dan fever..Kat ofis pulak..Rasa sengal-sengal badan..Nasib baik, keje hari tu tak banyak..Hanya menghitung masa agar cepat berlalu..Balik rumah, berbaring..Rest..Aina pun tak banyak ragam..

Tapi biasalah aku ni, demam ke apa ke tetap ada je keje nak buat.. Sabtu kena jugak kluar rumah pi ambik Wani dan terus ke GT upah baju untuk kenduri sepupu aku bln June nanti ( biasa la..org lain kawin, org lain sibuk nak melaram..hehe..). Lepas dari tu terus ke rumah boss Wani kat Bandar Perda. Boss dia baru pindah ke rumah tu. Lepak sementara tunggu lori yang bawak barang-barang. Dalam demam macam tu, habis jugak aku bedal ayam KFC..hehe..

Balik rumah dah pukul 12 malam..Wani tido sana sebab esoknya nak tolong kemas barang..Aku balik sorang je la..Rupanya bila kena angin lewat malam ni, demam pun kebah..haha..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea