Followers

Wednesday, January 27, 2010

100.

Posted by Iera at 1:34 PM
2,3 hr ni pinggang aku sakit sgt. Bila pusing je sakitnya hanya Tuhan Yang Tahu. Nak tido pun susah tp aku still blh bertahan. Aku dah lali dgn sakit mcm ni. Mybe cuma sementara je kot. Ini pun dah 2,3bln sakit perut aku tak dtg. Kalau tak, siap nangis2 lg..Mmg dr dulu lg aku selalu je kena sakit perut ni. Sampaikan terpaksa kena thn kat hospital 2,3jam.

Aku perasan, sejak aku cuba memenuhi dan memberi kesempurnaan kepada Aina, aku mula rasa perubahan2 diri aku. Mungkin inilah pengorbanan yang harus aku berikan sebagai seorang ibu. Sama seperti yang pernah mak dan bapa aku lakukan dulu. Dan mak aku sampai sekarang still berkorban utk aku..utk Aina.

Dan aku tak kan sesekali merungut biar apa pun ujian dan dugaan yg dtg. Biar pun aku terpaksa menanggung kesakitan. Inilah perngorbanan ku utk Aina.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea