Followers

Friday, January 22, 2010

95. Reunion SMKPR 1994 ~ 1996

Posted by Iera at 12:52 PM
Demam reunion dah terasa. Ahad ni kul 9.00mlm di Puncak Mutiara, Bkt Mertajam. Asalnya aku tak nk join sebab aku ada hal yg tak boleh nak elakkan tp bila aku dah minta permission akhirnya, aku dpt jugak join depa nanti. Dah tak sabar nk jumpa kwn2 lama yg pernah jd geng masa sek dulu. Masing2 sibuk prepare nk pakai apa. Tema adalah bebas.

Dlm excited tu, aku terasa kerdil sekali. Perasaan aku bermacam2. Aku segan utk berjumpa dgn mereka kerana keadaan aku sekarang ni sebab tak semua kwn2 aku tahu status aku. Dan pasti muka aku merah menyala kalau ada yg bertanya soalan2 personal. Kuatkah aku nak hadapi situasi mcm tu?

Itu adalah kenyataan hidup! Aku tahu tentang itu. Cuma aku takut ada di antara mereka yg memandang sinis padaku. Bolehkah aku hadapi nanti?

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea