Followers

Monday, January 11, 2010

93. Dinner at Hard Rock, Penang

Posted by Iera at 11:11 AM
Dinner tahun ni kat Hard Rock, Penang dan bertemakan Western/Cowboy Night. Majlis bermula 6.00ptg. Hr tu aku mmg rushing skt sbb aku ada appointment make up kat Kris Pengantin, Bandar Perda. Kenapa aku pilih situ dan tak join Shikin? Sebabnya aku memang puas hati dgn hasil keje diorang ( ms aku kawin dulu, aku make up kat situ juga ). Blik rumah, mak dan Aina puji. Aku, Shikin, Wan ( asben Shikin ) dan Dyh naik 1 kereta. Biasalah bila dah sampai awal, posing dulu la.

Majlis dimulakan dengan ucapan dari Country Manager. Lps je ucapan tu, mkn time. Buffet. Tp mcm biasa, aku ada limit. Memang aku tak blh nk mkn bnyk2. Bila terasa full je, kena stop. Game bermula 8.45pm. Lps je game round pertama, cabutan bertuah. Alhamdulillah, aku dpt jugak baucer Tesco RM50. Rezeki Aina ni.. ( Tp ada org ckp dengki kat aku sebab aku dpt cabutan bertuah tu sdgkan dia x...)Selepas cabutan bertuah, sambung game round kedua. Dan sebelum blik ada lagi cabutan bertuah.

Aku sampai rumah pukul 11 lebih memandangkan jln jem. Biasalah Png bila mlm minggu ni..


Aku dan sepupu aku, Shikin.


Patung Micheal Jackson.












Aku dpt cabutan bertuah Baucer Tesco RM50. Rezeki ni..


Pemenang 'Best Custom'








 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea