Followers

Saturday, December 26, 2009

88. Lukisan

Posted by Iera at 4:05 PM


Kelmarin aku cari majalah lama. Tiba2 terpandang sketch book. Ada 3 semuanya. Kat dlm tu semuanya lukisan2 yg aku lukis ms dulu dan kini. Sebenarnya ada 4 skecth. Tp yg satu dh hilang entah ke mana. Skecth tu yg 1st aku lukis, siap dgn tandatangan kumpulan InTeam. Bukannya aku yg jumpa depa tp sepupu aku masa depa mai kat sek sepupu aku. Syg jugak kat sketch tu sbb kebanyakan lukisan kat dlm tu aku lukis dr hati yg tgh sedih... Dan hasilnya mmg lebih baik.

Banyak lagi lukisan2 aku yg masih aku simpan. Ada yg aku frame kan. Lukisan tu permandangan waktu mlm. Terus terang aku ckp, aku bab menwarna ni mmg surrender sbb aku tak reti nk main dgn warna. Kalau setakat hitam dan putih..mmg aku terer. Sebab tu kebanyakan lukisan aku semuanya gambar malam. Kira hitam putih. Dan kebanyakan kartun yang aku lukis cuma guna pencil je..Tak de warna..Nape la aku tak reti ea?

Aku still melukis lagi sampai sekarang. Baru beberapa hari lepas aku beli 1 lg sketch book. Minat aku tak pernah padam walau aku sekarang aktif menulis. Bagi aku melukis, membaca dan menulis adalah sebahagian hidup aku. Aku kena jugak buat salah satu dari aktiviti ni dlm sehari. Kalau tak, hidup mcm tak sempurna.

4 comments:

HonEyBuNNy said...

wahh..sgt la seronok ada seni melukis..tgn ila keras xpndai berseni..huuh

*~*nurin*~* said...

cantikk..huhu kite mmg kroni kak..genggg..ehe..

Iera said...

Ila..
setiap manusia ada kelebihannya..ila mesti ada seni lain yg x ada pd k.iera

Iera said...

Nurin..
mmg kita geng...cantik la tu...

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea