Followers

Friday, December 11, 2009

80. Update

Posted by Iera at 1:06 PM
Kelmarin aku dh submit kat HOD Sales Assessment utk hujung thn. Setiap thn kena buat 3 kali. Memang penting utk kenaikan gaji dan bonus walaupun last year apa pn x ada. Dgr2nya thn ni ada kot sebab kedudukan ekonomi dh stabil.




Entah kenapa sejak beberapa hr ni ladtop aku buat hal je. Klik je mula nk hang. Mula2 tu semua staff kena tp bila depa dh ok, aku still lg mcm tu. Nak buat keje pn susah. IT staff minggu dpn br blh dtg check. Terpaksalah bersabar dgn keadaan ini.


Ahad ni ada STARWALK kat PISA. Mcm thn lps gak..aku join. Hrp2 thn ni dpt lg sijil mcm thn lps.. Kena habiskan 10km dlm tempoh 2jam. Dah la lama aku tak excercise.. Blh ke x nnti?



Isnin aku akan CUTI-CUTI MALAYSIA.. Di mana? Aku akan bagitau kemudian. Memang excited sgt dh ni..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea