Followers

Wednesday, December 23, 2009

85. Spelling...susah sgt kah?

Posted by Iera at 4:58 PM
Aku ada sorang member kat ofis. Tiap kali nak send email dia mesti tanya aku mcm mn nk spelling perkataan dlm BI. Kat ofis aku, send and receive email mesti guna BI. Tiap kali dia akan tanya aku. Cthnya :

'Mcm mn nk spelling 'again'?'

'Mcm mn nak spelling 'direct'?

Tak pun dia akan tanya :

'Mcm mn nak buat ayat ni dlm BI?'

Aku bukan kedekut ilmu tp online dictionary kan ada. Cari ajelah. Lagipun, perkataan2 tu selalu sgt kita guna. Takkan tiap kali nak guna nk kena tanya org. Dah tu nak buat ayat, pandai2lah sendiri. Aku pun belajar dan usaha sendiri. Kalau ada yg slh, bos aku akan perbetulkan. Janji org fhm apa kita nak sampaikan.

Susah sgtkah?

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea