Followers

Monday, December 21, 2009

83. Dugaan

Posted by Iera at 4:19 PM


Dek krn Cuti-cuti Malaysia hr tu, aku dihentam hebat oleh ex. Mcm2 perkataan yg dikeluarkan dr mulut dia ( mulut tu lah dulu pernah ucap kata2 manis dulu kat aku dulu..x fhm aku ). Semuanya krn dia syak yg bkn2 kat aku. Yelah..selama ni aku mn pernah bercuti selama itu. Dah tu aku tinggalkan Aina pulak.

Tapi aku biarkan saja apa yg dia nak katakan pdku. Aku dah masak dgn perangai dia. Nanti dia sejuk la sendiri. Tak sampai seminggu pun, dia ok dah pun. Alasan call, nak ckp dgn Aina. Aku bg ajelah dia ckp dgn Aina.

Aku pun tak fhm dgn ex. Sebenarnya, apa saja urusan aku dah bkn urusan dia kecuali melibatkan Aina. Urusan peribadi aku adalah hak aku.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea