Followers

Thursday, December 17, 2009

81. Starwalk Penang 2009

Posted by Iera at 10:00 AM


Setiap tahun diadakan Starwalk Penang kat PISA. Seperti thn lps aku join starwalk ni. Pukul 4.30 pg dah kena bangun sebab selewat2nya pukul 6.30pg kena ada di PISA. Aku, Wani dan Shikin pergi sama2 dgn motorsikal. Disebabkan dh lama tak excercise memang terasa sgt bila dh start berjalan. Bukan mudah utk habiskan 10km dlm tempoh 2 jam ( ms yg telah ditetapkan ). Tp Alhamdulillah...berjaya jugak habiskan. Dpt sijil dan kupon cabutan bertuah. Tp aku memang tak boleh tunggu sampai habis cabutan bertuah tu sebab aku ada hal lain yang lebih penting. Tak tahulah kenapa kali ni aku rasa kurang sikit sakit kaki jika nak dibandingkan thn lepas. :)p

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea