Followers

Friday, May 6, 2011

289. Award dari Cik CT

Posted by Iera at 1:40 PM

Iera dapat award ni dari cik CT. Terima kasih banyak-banyak. Tapi sorry sebab baru boleh ambik award tu hari ni...Bz skt..Dah ambik award, harus jawab soalan kan..

1. Post linking back to the person that gave you the award

Mestilah cik CT kita tu..Luv u too...

2. Share 7 random things about yourself

Tentang diri..hrmm..

1. Ada anak yang montel nama Aina..
2. Iera serba serbi sederhana
3. Suka keje..sebab dengan keje dapat duit..dengan duit boleh beli macam2..( hehe..)
4. Sangat peka dan sensitif..
5. Suka berfikir..Kalau sesuatu hal tu boleh tak tido malam sebab asyik fikir je..
6. Melukis, menulis dan membaca hobi yang tak boleh tinggal dari dulu sampai sekarang..
7. Pendiam..pemendam...

3. Award 15 recently discovered blogs

Nak bagi award ni kat

1. http://cikbuku.blogspot.com/
2. http://eyenadee.blogspot.com/
3. http://quirkybutterfly.blogspot.com/
4. http://sitimurni.blogspot.com/
5. http://posh76.blogspot.com/
6. http://iladelarossa.blogspot.com/
7. http://jemarisepi.blogspot.com/
8. http://kasihatie.blogspot.com/
9. http://nurulfzz.blogspot.com/
10. http://arwendanish.blogspot.com/
11. http://rose-lina.blogspot.com/
12. http://puterimu.blogspot.com/
13. http://kasihkuamiera.blogspot.com/
14. http://goldilicious.blogspot.com/
15. http://diariummi.blogspot.com/

4. Drop them a note and tell them about it

Iera sangat berbesar hati bagi award ni kat mereka semua...dan sangat terharu kalau mereka sudi ambik award ni..thanks banyak2..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea