Followers

Thursday, September 2, 2010

206. Masih Lemah

Posted by Iera at 9:13 AM
Aku diserang demam dan selsema Sabtu lepas. Pantang aku bila nak demam ialah minum milo ais. Malam tu aku dah rasa nak selsema tapi bila tengok milo ais nampak sedap pulak..sudahnya bila tengah malam mulalah tak boleh tidur sebab selsema..Sabtu tu aku hanya berbaring..bangun.berbaring..puasa tetap puasa..sayang pulak nak tinggal sebab belum miss lagi walau sehari..planning kuih raya tak menjadilah..Ahad pun still macam tu jugak…

Isnin terpaksa datang keje sebab officemate sorang lagi cuti.. badan yang masih lemah terpaksa gagahkan jugak..aku asyik tengok jam je..memang rasa tak larat sangat..Aina pulak demam malam tu. Nasib baik sikit saja..yang paling kesian bila dia selsema..tersumbat hidung dia bila tidur..ubat memang makan ikut time..sebabnya Aina ni pantang tengok ubat..nasib baik esoknya dia dah cergas macam biasa..

Aina dok pujuk aku buat kuih raya..pantang tengok aku free..tapi aku rasa badan lemah lagi..Insyaallah..Malam ni pasti aku akan penuhi permintaan Aina tu..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea