Followers

Thursday, March 25, 2010

135. Kenapa Aku Block Mereka?

Posted by Iera at 2:58 PM
Aku dah remove dan block beberapa orang kwn yang dlm list FB aku. Apa saja yang aku tulis kat FB, menjadi issue mereka kat ofis. Sampaikan pasal Aina demam yang aku tulis kat FB baru2 ni pun jadi isu mereka. Itu hak aku tapi bagi mereka seolah apa yang aku dan org lain tulis kat FB tu sengaja nak cerita satu dunia. Semua org buat mcm tu. Tp yang mereka tulis takde pulak aku ambik kisah..

Aku dah tak nak ambik tau apa yg mereka tulis..dan aku tak nak mereka ambik tau hal aku..Luka kat hati aku ni semakin parah..sepertimana luka kat hati mak aku..kerana di antara mereka itu adalah sepupu aku..anak saudara mak aku sendiri..

Mungkin ni hari mereka..hari untuk aku akan tiba jua.. Tuhan Itu Maha Adil..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea