Followers

Monday, March 8, 2010

128. Update..update..

Posted by Iera at 2:43 PM
1. Beberapa hari ni keje bertambah. Macam tak menang tangan dibuatnya. Dengan FA, Incoming lagi..dah tu nak settle issue customer..Walaupun aku ada partner tapi tetap tak blh nak handle. Sampaikan aku terpaksa bawak balik keje kat rumah. buat keje dengan ladtop company, layan FB dengan ladtop sendiri. Sampaikan mak aku perli ‘amboi, sibuk kalah menteri..kiri kanan ladtop’ aku hanya tersengih..

2. Aku cuti 12hb hr tu special utk Ida. Ku dah berjanji dgn Ida nak tolong dia masa kenduri adik dia, Ani. Lagipun hari tu birthday Ida. Dari pukul 10pg sampai pukul 6ptg, kejap runner sana..kejap runner sini..Pastu masak agar2 pulak. Memang tak blh rest. Aku balik rumah kejap tgk sama ada mak aku dah siapkan hantaran Ani ke belum. Tapi sempat lagi on9, tanya khabar member yg nak gi outstation. Pukul 9 ke rumah Ida semula ada Majlis Tahlil. Siapkan keje dan masak lagi agar2. Mata ni mengantuk tak terkira tpi tahan jelh. 12.30mlm baru aku pecut balik rumah. Merempit jugak la dah lewat mcm tu. Tak pasal2 ada yg ‘tergoda’ lak tengok aku sorang2..

3. Kenduri Ani berjalan lancar. Aku kenalah bwk Aina sama tp Aina hr tu angin apa ntah, nak pakai baju Tranformer dgn selaur jeans. Nampak macam budak lelaki lak. Bila mak aku dtg, Aina ikut mak aku balik. So, aku free la..Ani ajak aku temankan dia ambik gambar outdoor kat Pantai Bersih. Bayangkan pengantin drive kereta sdgkn pengapitnye, sedap je duduk kat seat belakang..semua org pandang je..hehe..Dah pukul 6, aku balik. Teringat kat Aina lak..

4. Ada sorang mamat tu yg aku br kenal..dgn berlagaknya cakap..klau aku kwn dgn dia, hdp aku pasti bahagia..tak rugi aku kenal dia..uwek..nak termuntah aku..Hidup aku pasti sempurna..Aku mula la nk reject dia terus..Rasa macam nak remove je dia dr list kwn2 aku..Aku memang benci org yang ckp besar ni..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea