Followers

Tuesday, March 2, 2010

126. Update

Posted by Iera at 11:43 PM
Semalaman aku tak boleh nak tidur. Banyak perkara mengejutkan berlaku. Semuanya diluar dugaan. Pukul 3 pg baru boleh lelapkan mata. Kepala sakit sangat..serabut..Badan pun dah seram sejuk..Sejak beberapa bulan lepas dah 2 kali aku macam ni.

1. Pg kelmarin masa on the way nak pi keje, aku dan adik aku, An hampir accident. Mat bangla tu naik basikal lintas dpn kereta yang tengah jem..pastu kena langgar dengan motorsikal yang kat depan kami. Nasib baik aku sempat brek, kalau tak, memang aku langgar dia pulak. Dan nasib baik, motorsikal kat belakang tak langgar kami lak..Memang aku terkejut habis walaupun mat bangla tu tak cedera. Syukur..Dan lepas tu aku memang rasa lemah semangat..

2. Rasa terluka sangat dengan sorang kawan ni. Rupanya selama ni aku tak de makna pun dalam hidup dia. Patut la selama ni, aku ni bagai orang asing..Tak apalah, mybe dengan cara tu dia rasa bahagia. Mybe juga, nilai persahabatan aku selama ni tak de harga untuk dia.

3. Aku seakan patah semangant. Seakan kosong segalanya. Aku sudah mulai rasa bahawa aku akan kehilangan sumber inspirasi selama ni sedangkan aku still ingin berkarya..X apalah..aku kena redha dengan keadaan ini. Aku akan cuba untuk terus berkarya tanpa bersumberkan sesiapa sebab sumber tu dah lari..hehe..

4. Hampir accident lagi ptg tadi masa aku pi Tesco. Ada ke kereta tu dengan lajunya tak berhenti simpang. Ikutkan dia kena berhenti bagi laluan kat aku. Ni tak, terus je..Nasib baik time tu aku bawak motor slow je..Brek mengejut jugak. Lain kali fikir la..kawasan pasaraya ke..kawasan perumahan ke bukannya boleh drive laju..Memang aku shock jugak la tadi. Kalau nasib tak baik, mau melambung aku..Syukur aku masih bernafas lagi..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea