Followers

Monday, March 8, 2010

127. Aina

Posted by Iera at 2:41 PM
Dah beberapa bln Aina asyik nak gunting rambut mcm Tomok. Sejak dia minat kat Tomok. Pantang je nampak Tomok kat tv, riuh rendah suara dia. Mak aku memang tak bagi Aina gunting rambut sebab rambut Aina curl original.. Lagipun dah panjang sampai tengah belakang. Tapi disebabkan Aina tak suka ikat rambut, aku pujuk la Aina. Dan Aina nak dengan syarat mesti macam rambut Tomok.



Kelmarin, aku bwk Aina ke Saloon kat Alma. Mulanya aku nak Aina gunting rambut macam Agnes Monica dalam drama Jelita tapi Aina tetap dengan pendirian dia. Kalau x, dia tak nak gunting.



Jadi, aku gunting rambut Aina macam ni lah..Bila siap je, Aina terus puji diri cakap rambut dia lawa..Aina..Aina..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea