Followers

Monday, November 23, 2009

76. Ikhlaskah aku?

Posted by Iera at 12:47 PM
'Kak Iera dah tanya dia, bila dia nak kawin. Tp dia ckp, x tau lg. Kak Iera dah srh dia kenduri sekali dgn Iena. Takkan nak usung anak dara org lama2.'

Ni ayat yg aku ckp kat mak dan adik ex kelmarin yg dtg rumah aku krn nk jemput kenduri adik ex yg sorang lg. Mesti org akan ckp, aku hanya nak sedapkan hati aku. Sebab tu aku ckp mcm tu. Tp sesungguhnya, memang aku ikhlas bila keluarkan ayat tu. Bkn kpd mereka sj tp kpd ex juga.

Aku cuma hrp sekarang ni, dia akan lebih matang dlm mentadbir hidupnya. Dan sekarang aku dah nampak sikap tanggungjawabnya. Mungkin krn Aina. Hubungan aku dan dia hanya kwn dan akan tetap kekal sebagai kwn sampai bila2.

Hubungan aku dan family ex pun masih sama mcm dulu. Tetap mesra. Dan aku tak pernah memisahkan mereka dgn Aina. Cuma, aku masih lagi tak blh nak terima kehadiran GF ex. Luka dihati aku tak pernah sembuh.

Dan Ahad ni..pasti ada hati yg terluka namun yg pasti bkn aku. Dan aku akan pastikan juga bkn hati Aina.

2 comments:

suezensuzanna said...

am wondering too...ikhlas ke when i allow her to marry him..someone that i love.....its hurt me so bad actually..but..yeah..nk wat camne, no turning back kan...sabar n tabah menempuh dugaan k....chill:)

Iera said...

itulah yg harus kita lakukan..
krn kita sdg berjln di sebuah pentas kehidupan..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea