Followers

Monday, November 16, 2009

72. Banjir

Posted by Iera at 12:37 PM
Sabtu lps, rumah aku dilanda banjir lg. Sabtu ptg hujan mmg lebat. Disebabkan kawasan rumah aku tu rendah, kejap sj air masuk ke dlm rumah. Bkn rumah aku sj, blh katakan semua kawasan. Kdg2 naik letih lalui semua ni sebab dh 30thn still mcm ni. Tp nk buat mcm mn kn. Nak pindah pun rumah arwah ayah aku. Kira consider rumah sendiri lah..

Apa pun kena bersabar ajelh. Org lain pn lalui perkara yg sama. Mlm tu aku bwk Aina tido rumah adik aku kat Alma. Bkn apa, Aina ni mcm2 feelnya. Tgk air banyak dlm rumah pulak. Kira naik main air sj. Ahad tu aku tinggalkan Aina kat rumah adik aku. Senang skt nak kemas dan cuci rumah. Tp brg2 still tak turunkan lg. Sebab tgk cuaca mendung lg. Mak aku pn kata, biarkan dulu. Dah settle semua br aku pi ambik Aina. Memang letih sgt...

2 comments:

atty's said...

bila tiba musim banjir ni ..
hati -hati ye..

Iera said...

terima kasih atas ingatan tu..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea