Followers

Thursday, April 30, 2009

29.Tension!

Posted by Iera at 3:55 PM


Aku tension sgt. X tau la sampai bila aku harus dan perlu bersabar. Bkn tak pernah ditegur dan diberitahu tp masih mcm tu jugak. Bknlah aku nak tunjuk kata aku ni semua ok, aku jugak ada kelemahan tp setiap hari itu keje kita, takkan kita boleh lupa kot. Sekarang ni masa free banyak, keje pun kurang, tak payah nak kejar2 dateline, takkan buat keje 'halai balai' je..Pdahal kalut nak buat keje personal, nak main game la..bkn tak boleh buat semua tu tp settle lh betul2 keje dulu.

Sudahnya, aku jugak nak kena settle. Nk kena kemas apa yg org lain buat. Kalau aku tak tolong settle, nanti aku jugak kena dgn bos. Ikut hati memang aku resign aje sebab masa aku keje kilang dulu pun taklah seteruk ni sdgkan lagilah ramai pekerja. Ni tak, kami 2 org je. Tapi kalau aku resign, mestilah ada org bersorak sakan sebab dia memang dok tunggu masa je aku keluar dr company ni.. Lagipun ekonomi tak menentu, takkan aku nak cari masalah kot. Tapi, aku akan keluar jugak dari company bila aku dh dpt job dan salary yg lebih baik dr sekarang..

Ada bestfriend aku pernah kata, kesabaran aku itulah yg membolehkan aku berada di tempat sekarang. So, kena bersabarlah lagi aku ni...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea