Followers

Wednesday, April 29, 2009

27. Briefing

Posted by Iera at 11:24 AM



Kelmarin ada briefing kat Png ofis. Aku suka sgt klau ada briefing ke, ada training ke..Selalu memang aku tak sabar2 tunggu hari yg ada training dan briefing. K.ros dh pi awal sbb kena bg training kat staff sana. Jadi, aku kena pi sendiri. Member aku ambik MC hr ni. Pukul 1 ptg aku pun kluar dr ofis. Nasib baik x jem atas jambatan PP. Tapi angin punyalah kuat. Bergoyang motorsikal aku.

Briefing ni utk motivate spy dpt target utk thn ni ( klau nk bonus next year la..). Dan sekrg kena install skype pulak. Dah tu kena guna ID dan email company dan kena ikut rule. Aku mmg x suka guna skype. Tapi apa boleh buat...

Habis awal dr jangkaan. Pukul 3.30ptg habis. Sampai ofis aku terus install skype. Kenalah ikut arahan, kalau tak susah nanti..

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea