Followers

Wednesday, April 8, 2009

21.

Posted by Iera at 1:43 PM
Sejak dari hari motor aku hilang sampai sekarang, hubungan aku dgn 'perempuan' ni dh tak baik. Dia tu bkn org lain dgn aku tp org yg ada pertalian dgn aku. Kalau dia tu org lain, mybe aku pn tak akan peduli apa pn yg dia nak buat.

Apa yg aku nak cerita kat sini berkaitan dgn lunch time. Kalau dia keluar lunch dgn tunang dia, dia akan tanya member ofis aku DEPAN AKU nak tapau ke tak. Dia buat seolah aku ni tak wujud langsung dlm ofis tu. Aku bkn kisah sgt kalau dia tak nak tapaukan utk aku sebab aku jrg mkn tghari, at least tanyalah. Kalau dia beli bungkus bawak balik, dia akan mkn tanpa pelawa aku. Dah tu sj letak makanan dpn aku mcm nak menunjuk2. Aku pun bukan hadap sgt pn.

Tapi, ada satu hari tu bila member sorg lagi keluar ke kantin NAIK MOTORSIKAL AKU, tau pulak nk order. Buat muka tak malu. Kalau aku nak berkira anak mami mcm dia tu ( aku tuju utk dia sj ), melahaq la dia tu. Tapi aku fikir dia tu bukan sapa2, dah tu keje sekali..apalah sgt...

Ada hr tu, tau pulak nk mengadu kat aku psl tunang dia. Psl persiapan kenduri dia nanti. Tapi aku dgr sjlah. Aku tak mau campur sebab dia pernah bgtau org tak hrp sgt aku dan family aku pi kenduri dia. Jadi, kena fhm2 sendirilah..

Kalau ikut hati yg marah ni, memang aku bocorkan rahsia dia pd seseorg sbb dia guna nama org tu kat mak dia utk dating dgn tunang dia sampai pg. Bukan sekali tapi tiap2 kali. Tp aku ni taklah SEKEJAM dia tu. Kalau tak mmg perang besar akan meletus. Tapi manusia yg hati kering ni biasalah... Mana pernah nak fikir dan jaga hati org.

Tapi, tak apalah...Hidup ini umpama putaran roda kan...

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea