Followers

Monday, April 27, 2009

25.Self Assessment

Posted by Iera at 11:19 AM


Aku bz skt 2,3 hr ni. Kena siapkan self assessment. Ikutkan 1 thn 2 kali tp disebabkan aku convert br 2 thn kena 3 kali. Pening gak la kepala dok perah nak tulis apa. Mmg la tu semua ttg kerja kita sepjg thn tp memandangkan kerja kurang thn ni, kuranglah star aku. Yg bnyak cuma training dan team building.

1 lg, aku suka buat kat rumah. Bkn apa, nanti ada je org nk copy. Walaupun cuma dgn kerlingan..Bknlh kedekut, tp self assesement ni yg akan menentukan kenaikan gaji dan bonus kita. Lagipun, kita yg buat keje, kita mesti tahu apa yg kita buat sepjg thn ni..

Pg td, aku dh send dah kat HOD. Hrp2 dpt comment yg baik dr HOD aku.. Walaupun thn ni bonus dan kenaikan gaji dibekukan memandangkan keadaan ekonomi, tp sekurang2nya bos besar tahu kemampuan aku.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea