Followers

Sunday, May 26, 2013

406. Luve You All

Posted by Iera at 11:26 AM


Hari tu saja Release tension. Keluar ramai. Spent masa bersama walaupun sebenarnya tak cukup corum. Amy, Kak J, Fendi, Mat, Cik Wati dan Abg Rahman tak ada. Tapi dalam bergembira tu, aku dikejutkan dengan perkara yang tak ku sangka..(story later) dan kekusutan melayan karenah si anak manja (oh, dia buat aku mcm nk gila).. Apa pun, aktiviti tetap happening dengan mereka yang tak abis-abis usik aku.. 

Bila masa nak balik, berlaku lah adegan sedih. Tengah hari pun boleh pulak 'hujan' turun.. Haha.. Sapa lagi yang mulakan kalau bukan aku..sedih tau nak berpisah dengan depa..(walhal pi kursus je pun..seminggu je..hehe). Tapi depa lah kawan suka duka aku meskipun aku tak nafikan banyak yang depa tak tau pasal aku.. Kawan nangis sama-sama tau.. Bila dah aku sedih, Yat pun mula lah.. Yat memang ratu airmata... 

Utk depa.. Memang best giler dapat spend masa sama-sama. Harap ada lagi masa macam ni.. Hampa lah penghibur di sebalik kegelisahan hati.. Disebalik rasa yang tersembunyi.... Sayang hampa semua..Mmmmuaaahhhh!!!








0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea