Followers

Sunday, May 19, 2013

402. Aku Tak Nak Hilang Dia

Posted by Iera at 7:36 PM

Susah untuk aku luahkan rasa ini. Semuanya terlalu peribadi untuk dikongsi. Tapi yang pastinya aku teramat sayang dia. Dia yang tak pernah tinggalkan aku waktu susah aku. Yang tidak pernah membenci aku walau aku dah hancurkan hatinya dengan kesilapan itu. Dia penjaga aku yang tak pernah putus mendoakan kebahagiaan aku. Sungguh kasihnya suci untuk aku. Menerima walau aku dah merobek hatinya. Sungguh aku sayang dia! Aku tak sanggup kehilangan dia dalam hidup aku. Tuhan, tolong jangan pisahkan kami walau kami tak mampu untuk memiliki rasa cinta itu. Tolong restui kasih sayang kami meskipun kami tidak akan bersatu di mahligai cinta. 




0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea