Followers

Sunday, May 26, 2013

405. Aina

Posted by Iera at 11:24 AM
Aina semakin bijak. Semakin memahami erti hidup ini. Pengalaman hidup yang perit membuatkan Aina matang dari usia sebenar. Dulu, Aina tak mengerti. Aina hanya ingin hidupnya ada aku dan Mr.X. Yang akan memenuhi semua keinginannya. Tapi hari ini, tragedi itu meragut hati Aina. Membuatkan Aina hidup dalam dendam. Aina dah tak perlukan dia. Tapi aku tahu, jauh di sudut hati kecil..Aina tetap rindukan dia tapi kedegilan.. Keras hati yang Aina miliki sama seperti dia... Membuatkan Aina tak pernah tunduk. Aku sudah cuba.. Malah tak pernah putus asa memberikan Aina nasihat.. Menanam semula rasa sayang itu dan menyingkir api dendam. Tapi Aina tetap dengan kedegilannya. Aku akan terus berusaha supaya hati Aina..jiwa Aina.. Tidak dibaluti rasa benci sepanjang hidup. Aku tak pernah putus berdoa moga Allah berikan kelembutan hati pada Aina. 
   

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea