Followers

Wednesday, June 30, 2010

163. Memang aku terasa

Posted by Iera at 3:28 PM

Aku tak kisah kalau dia baca entry ni dan dia akan kata aku ni terlalu sensitive..memang aku sensitive..itu realitynya. Masa aku tgk FB dia tadi, berderau darah aku bila photo teks ucapan dia tu dia tak tag aku..Benda ni bukannya besar sangat tapi at least hargai la sama orang yang edit teks ucapan untuk event dia tu..Dan orang tu adalah Aku!

Mungkin selama ni..sapa pun tak tahu aku juga salah seorang yang berada di belakang dia selain kawan-kawan dia. Yang bagi sokongan untuk dia..yang selalu tolong dia bila bab-bab karang mengarang ni..Dan orang yang selalu sedapkan ayat-ayat dia tu..
Kalau tak, ayat-ayat dia tu kebanyakan tergantung..

Tak apalah..mungkin dia malu sebab aku bukan hebat mana pun kalau nak dibanding dengan kawan-kawan dia kan..Terima kasihlah..

3 comments:

Shamrin Mat Janih said...

kdg2 mcm tu kehidupan, tp insyAllah tiap benda baik yg kita itu pasti mendapat ganjaran yg baik juga.

ILA HonEyBuNNy said...

sabar2....moga dia sedar...;-)

eNaSaN said...

SBr JER YE...COZ HATI MANUSIA XPENH SMA..HEHHHE

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea