Followers

Monday, June 21, 2010

157. Sepupu Kawin ( 5/6/10 ~ 13/6/10 )

Posted by Iera at 12:52 PM
3 minggu lalu memang agak sibuk dengan persiapan kenduri kahwin sepupu aku. Mak la orang paling sibuk kerana nak siapkan bekas hantaran dan pada hari kenduri pula mak diminta untuk menghias meja makan dan santapan pengantin. Simple dan ringkas. Ni je gambar yang sempat aku update disebabkan camera yang satu lagi adik aku dah terbawak balik.


Sepupu aku, Suhaini.


Akad nikah kat Masjid Sungai Rambai.


Mak aku dan Pe'un. Dua orang kuat untuk menghias meja makan dan santapan pengantin.






Kenduri sebelah perempuan.


Wani dan aku.


Aina yang tak mau lepas bergambar sama.


Mak aku.


Pengantin bergambar dengan keluarga sebelah perempuan di majlis sebelah lelaki.

0 comments:

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea