Followers

Monday, June 28, 2010

161. Semuanya untuk Aina

Posted by Iera at 4:03 PM

Bila fikir-fikir balik, takde satu peluang pun yang aku lepaskan kalau ianya melibatkan duit. Aku percaya, Allah sentiasa memberi rezeki kepada hambaNya yang tidak putus-putus berusaha. Dan aku yakin, Allah sentiasa menolong hambaNya yang tak pernah menyerah kalah dan sentiasa tunduk kepadaNya..

Hari ni sekali lagi aku rebut peluang tu. Dan aku tak pernah menyesal dengan apa yang telah aku lakukan biarpun aku terpaksa menggunakan masa berehat. Semuanya aku sanggup lakukan demi Aina. Lagipun peluang begini bukan datang selalu dan sekurang-kurangnya aku dapat timba pengalaman baru..

Pada Aina, aku selalu bagitau kenapa aku terpaksa lakukan semua ini dan kenapa aku terpaksa tinggalkannya..Dan aku yakin, Aina dah pun faham dan mengerti keadaan ini..

2 comments:

cheqna said...

salam
insyaallah niat yang baik pasti akan diizinkan Allah dan dipermudahkan..
salam kenal n ziarah =)

Iera said...

w'salam..
terima kasih..amin..
salam perkenalan jugak..

 

Lakaran Kehidupan Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea